Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Akkor sem

2011.01.26. 21:21 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nem, nem, nem és nem.

Nem fogok mélyenszántó önsajnálatba süllyedni. Nem írom le, hogy kit és mit kefélt el, nem számolom össze a közénk épült falba rakott tégláimat. Azt sem, amit nem én raktam bele.

Nem fogok agyalni azon, hogy ha ő nem azt tette volna, akkor én mit csináltam volna és akkor ő erre mit tett volna.

Csak felemelem a fejem. Összeszorítom a fogam. Teszem a dolgom.

És nem fogok azon rinyálni, hogy hány kiküldött önéletrajzra nem jön válasz. Nem fogok elmerülni a mocsárba, nem hagyom, hogy lehúzzon és megfojtson a "semmire sem vagyok elég jó" érzés.

Csak megyek tovább.

Holnap live meetingelek a finnjeimmel, aztán pénteken elmegyek 2 interjúra. Szombaton meg barátnős ebédelek.

Csak élem tovább az életem.

Btw, most éppen The big bang theory maratont tartok. Sírva röhögök rajta. Még mindig.

 

Up-date: így visszaolvasva vagy nem vagyok egészen épp vagy túlkompenzálok vagy valami...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása