Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Starbucks

2011.01.06. 20:26 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tegnap végre eszembejutott net közelben is, hogy megnézzem, hány és milyen Starbucks bögre létezik. Mert hogy nagyon büszke voltam arra a néhány darabra, ami nekem van.

És akkor pofonküldött a valóság. Több 100.

1994 óta gyártanak ilyeneket és az e-bay-en kb. 113 oldalon lehet őket megtalálni. Zs. egyetlen megjegyzése az volt, hogy még a fejemben se forduljon meg, hogy elkezdem gyűjteni, mert egyrész több száz pohár és bögre van már így is itthon (a hétfői 6 db-ot az Ikeából is kb. 2 óráig próbáltam meg elrakni, mert már sehol sincs helyem), másrészt meg ez úgyis mission: impossible, meg értelmesebben is el lehetne költeni ezt a pénzt.

Nagyrészt egyetértek vele, ezért csak - miután azzal is szembesültem, hogy a város sorozat Budapest darabján kívül, az ország sorozat is büszkélkedhet Magyarországgal - egy olyat azért beszereztem ma.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása