Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Magamnak

2010.12.22. 20:02 | Bambi101 | 2 komment

Már egy ideje befészkelte magát a gondolat a fejembe, hogy gyereket akarok. Vagy szeretnék. Nem, mégiscsak inkább akarok.

Ezt pedzegetem egy ideje itthon.

De ma, amikor szembesültem vele, hogy a román könyvelő csaj is terhes és most fog majd szülni, kifejezetten irigy voltam. Belémmart.

Persze azzal tisztában vagyok, hogy az én fejemben, ha valaki gyereket szül, az azt jelenti, hogy működőképes, tehát irigylésreméltó kapcsolata van, amit ugye én is szeretnék.

Másrészt meg pont emiatt ez elég nagy őrültségnek hangzik.

Mindenesetre ma közöltem az egyetlen rendelkezésre álló pasival, hogy jövőre szülni akarok. És mivel azt 9 hónappal előtte meg kell csinálni, így jó lenne, ha nagyon gyorsan elgondolkodna rajta és össze is hozná.

Azt hiszem most ment el végleg az eszem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.12.25. 12:29:05

Ha kanos, bunkó, egyedülálló pasi lennék, akkor azt mondanám, hogy vállakozok bio-mesterséges megtermékenyítésre :)

AKartam egy csomó posztodhoz kommentelni, csak most karácsony előtt nincs sok időm :(

Bambi101 2010.12.25. 12:33:42

A gyerekben szerintem két jó dolog van:
1., amikor megcsinálják
2., amikor már megszületett

Nos, egyiket sem hagynám ki :)

Viszont remélem, hogy karácsony után több időd lesz :))

Kommentelni.
süti beállítások módosítása