Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Karácsonyi készülődés next

2010.12.21. 13:52 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tegnap teázni voltam @-val, M-el Finnországból és L-el Spanyolországból. Ilyenkor hazajönnek a srácok általában és tudunk találkozni, dumálni.

Mondjuk én egy darabig tudom csak tartani velük a lépést, lévén mind programozó, tehát amíg nem merülnek nagyon bele a szakmába. De addig nagyon szívesen vagyok velük.

Tegnap szokás szerint a Vörös Oroszlánban teáztunk, ahol a karácsonyi készülődés jegyében ettem egy narancsos-marcipános beiglit. (Btw, beigli vagy bejgli?) Az valami nagyon karácsonyi és nagyon finom volt. Gyorsan kiderítettem, hogy a Daubnertől van és gyorsan kiosztottam a feladatot Zs.-nek, hogy márpedig nekem ilyen kell!

És Zs. ma már meg is érkezett a karácsonyi hangulat következő darabjával!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása