Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Vasárnap

2010.12.19. 18:19 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Miután tegnap kénytelen voltam tudatosítani magamban, hogy hétvége van, ma be is tartottam.

Volt alvás 3-ig. Na ja, egy kicsit fáradt voltam.

Volt káposztástészta ebédre 5 perc alatt, hála Anyuszi szerető gondoskodásának és a mélyhűtőbe eltett dinsztelt káposztájának.

Volt önéletrajz javítás. Ami azért vicces, mert a barátnőmmel mi már átnéztük. Ketten két nyelvvizsgával. Aztán átnézte az én angol tanárom, aki ugyan magyar, de éveket élt Amerikában. Most átnézte a barátnőm angol tanára is, aki viszont kint született és néha nagyon jókat röhögött azon, amit mi jónak gondoltunk. Mindegy, most már az is tökéletes. Mert egy önéletrajznak annak kell lennie, abban nem lehet hiba!

Volt euró nézegetés, merthogy a fejembe vettem, hogy jó lenne, ha minden ország minden pénzérméje meglenne. Mondjuk csak a normális forgalomban lévők, annyira elborult nem vagyok, hogy a spec kiadásokat is gyűjtsem, annyira meg pláne nem, hogy vásároljak ilyet. De megnéztem, hogy milyen országból milyen van és ezeket eltettem, nehogy elköltsem. Mondjuk egy spec görög becsúszott, valami olimpiás. Viszont nincs egy sem Monacóból, ami azért is fáj, mert Monaco a szívem csücske, meg amikor ott voltunk, akkor biztosan lapult néhány a pénzestárcámban, csak elköltöttem. Én hülye :(

Kéne még elmenni "úszni". Ami bőrradírozós, pakolásos, szőrtelenítős, pakolásos, kádban cigizős, hajmosós, hajpakolásos, habfűrdős, pakolásos. De most nincs hozzá kedvem.

Meg lesz még X-Faktor döntő, ami pont arra jó, hogy teljesen összezavarjon, hogy akkor most milyen nap is van ma!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása