Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Egyensúly

2010.12.11. 21:35 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tök jó lehet, ha van. Bennem már régóta nincs.

Itthon sincs.

Mert azt gondolom, hogy mindent odaadtam, amit tudtam, vagy amit akartam. Nem tudom, hogy ez az volt-e, amit Zs. kapni akart. De mostanra nem maradt semmi, amit adhatnék vagy amit már ne adtam volna oda.

Aztán meg kaptam is sokmindent. De nem azt, amit kapni szerettem volna. Ettől olyan érzésem van, mintha semmit sem kaptam volna. Legalábbis nem eleget.

Mert ha szomjas vagy, egy tucat fojtós pogi nem oldja meg a problémádat, bármennyire is szívből adják. Ettől te még pont szomjan fogsz halni.

Na most ezzel mit lehet kezdeni? Senki sem boldog, viszont mindenki sértett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása