Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Szemtanúk

2010.11.27. 18:46 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tegnap kiraboltak egy bankfiókot Kispesten.

Ma meg azt látom a híradóban, hogy egy nénike meg az embere az ablakból nézte végig ahogy a rendőrök lelövik az egyik bankrablót, mintha valami filmet néznének. Még a nőci szólt az urának, hogy gyere mán Pista, lövődöznek a rendőrök...

Szintén tegnap, kinéztem az ablakon, hogy esik vagy sem, amikor azt látom, hogy valaki rosszul lett a Moszkva téren.

Újra kellett éleszteni, legalábbis azt lehetett látni, hogy ütemesen nyomkodják szerencsétlen mellkasát. (a járókelők, mert a zsaruk csak ott álltak és nézték)

Aztán amikor mentem haza és elmentem mellettük, akkor már ott voltak a mentősök is, de olyan tömeg volt körülöttük, mintha ingyen osztanának aranyat.

Én ezt nem értem.

Azt értem, hogy ha valaki rosszul lesz, akkor az ember megnézi, hogy tud-e segíteni, de ha már hatan állják körül, akkor én már biztosan nem kellek oda.

De hogy egy lövöldözést, vagy egy balesetet úgy állnak körül, hogy csak a nyálukat csurgatják, meg hogy jaj, de izgalmas, azt én tényleg nem értem.

Vagy nekünk, akik Cobra 11-en, meg Dr. House-on alszunk el, ez is csak egy látványosság?

Hova lett a tisztelet, meg a jó érzés, emberek?

Vagy már megint én vagyok a hülye?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása