Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Mrs. Insomnia

2010.11.25. 18:01 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Vagyis én.

Szerintem alvás szempontjából két fajta ember van.

Van aki még le sem tette a fejét a párnára és már alszik, majd reggel az első óracsörgésre vidáman felpattan és már el is indult a nap. Ez Zs.

És van olyan, aki akár hajnali 4-ig is képes dolgozni -szigorúan szellemi munkáról beszélek, de ha nem kell dolgozni, akkor is csak jóval éjfél után fekszik le. És persze ezek az emberek reggel nem is tudnak felkelni. Ők azok tipikusan, akiknek ki lett találva a szundi gomb. Ez vagyok én.

Tehát nálunk ez úgy néz ki, hogy Zs. elvonul az ágyba - jobb esetben, rosszabb esetben a kanpén - és egyszer csak azt hallom, hogy nagyon ritmusosan veszi a levegőt, vagyis elaludt. Ez olyan kora este tájban jellemző. 

Én még ilyenkor javában bámulom a Tv-t, nyomogatom a gombokat a gépemen, olvasom a netet. Aztán olyan 2-3 magasságában elkezdek anyázni, hogy nincs semmi értelmes a Tv-ben és mindent elolvastam a netről is. Vagyis el kéne menni aludni. Megyek. Becsukom a szemem. De nem megy.

És akkor egyre idegesebb leszek, hogy basszus nagyon korán lesz reggel, aludni kéne már, mert megint csak 3-4 órát fogok aludni, vagy megint csak délre fogok beérni és akkor el van cseszve az egész nap. Ezen olyan jól fel tudom húzni magam, hogy fel kell kelnem és rá kell gyújtanom.

Na, ezeket a felkeléseket Zs. tökre nem bírja. Erre valamiért mindig felébred, pedig amúgy teljes hangerővel lehet mellette tévézni, ő akkor is tud aludni. Ja, és ezt el bírom játszani nem is egyszer per éjszaka.

A reggeleimről nem is mesélnék. Nekem az első óracsörgéstől az ágy elhagyásáig szükséges idő minimum két óra, de volt ennél nár több is.

Szóval Zs. megunta.

Vett nekem valami nem gyógyszer/gyógyszer altatót vagy nyugtatót vagy mi a rossebet.

Szerinte tegnap egyből kettővel kellett volna indítanom, de egyrészt van bennem némi ellenállás az altatókkal szemben, másodszor meg nem kéne hagynom, hogy eltegyen láb alól, szóval nem. Kettőt nem. Egyet bevettem, egye kutya.

Attól persze pont nem aludtam el, 1 órakor keltem fel mellőle először...

Mondjuk reggel egészen könnyen fel bírtam kellni.

Most viszont ülve, állva, térdelve, bármilyen testhelyzetben el tudnék aludni.

Nem tud valaki olyan szellemi munkát, ahol éjszaka kell dolgozni és nappal alhatnék kedvemre?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása