Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Tessék engem kiengedni!

2010.11.17. 14:52 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nos a mai nap magával hozott egy a számomra fontos másik megállapodást is, miszerint összesen két hónapnak megfelelő haladékot kaptam a jelenlegi munkaadómtól, hogy új munkát találjak. Ez az ő megfogalmazásukban nem így néz ki, de a lényeg az, hogy + 2 hónapig hajlandóak nekem elfogadható fizetést adni ( a zéró munkáért), utána csak egy jelképes összeggel szeretnék honorálni a nem létező teljesítményemet. És ezt még csak inkorreknek sem mondhatom.

Viszont ez azt jelenti, hogy sürgősen be kell fejeznem a "majd holnap keresek munkát" jellegű hozzáállásomat és azonnal neki kell fognom.

És mivel egyre kevésbé vagyok boldog az országban dúló Viktoriánizmussal, ezért minden figyelmemet a külföld felé kell összpontosítanom!

Hogy miért? Többek között azért, mert az alábbi cikk nem is olyan vicces, mint az első pillantásra látszik:

index.hu/belfold/2010/11/17/12_pont_hogy_pofasabb_legyen_a_rendszer/

És hogy mi erről az én személyes véleményem?

 

Tessék engem innen kiengedni!

A faszom se akar egy kibaszott diktatúrában élni, bárminek is álcázzák azt!!! (mérges vagyok, na)

És most erőssen gondolkodom, hogy kifejtsem-e a saját személyes szabadságomat korlátozó rendelkezésekről a véleményemet, mint pl. abortusz, hittantanítás és társai. A többiről is van véleményem, de azt el tudnám mondani kurva anyázás nélkül is, de erről a kettőre még gondolni sem tudok anélkül, hogy ne menne fel a vérnyomásom ezerre és ne káromkodnék egy szép hoszzút és magyarosat. Meg még a gyerektelenségi adó is, mi? Hogy a holló vájná ki a szemeteket, mocsok rohadék hímsoviniszta disznók! Meg még a hataloméhes, álszent kurva anyátokat is!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása