Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

F1

2010.11.15. 22:16 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Csak azért, mert Kimi már rallyzik ahelyett, hogy a Forma 1-ben nyomná a gázt, azért én még kitartóan nézem. Mármint a Forma 1-et.

És tegnap nagyon szorítottam, hogy Vettel legyen a világbajnok - vagy Alonso, de semmiképpen se Webber vagy Hamilton.

És bejött! Pedig ez eddig úgy nézett ki, hogy akinek én drukkolok, az általában be sem tudja fejezni a versenyt, szóval én rossz ómen vagyok.

De nem tegnap! :)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása