Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Beteg vagyok next

2010.11.07. 12:59 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Összegezném az eddigieket:

Orvosságok:

-Rubophen - sok, mostanra "csak" naponta 3, így is elfogyott már 1 doboz, de nélküle kitartóan lázas lennék/vagyok

- mixtura pectoralis replica - majdnem egy üveggel elfogyott, mert azt kurvára szeretem, de mivel az elfojtja a köhögést, így lecseréltem (azért a maradékot majd még megiszom, mert szeretem, tényleg)

- helyette Rhinathiol köptető - most ezt iszom lelkesen, de aki az ízéért felelős, azzal szívesen elbeszélgetnék, mert olyan kurva szar. Én bírom az édes és a mű dolgokat is. Akik ismernek, tudják,hogy egy mignonnal sokmindenre rá lehet venni. Minél természetellenesebb színe van és minél durvább íze, annál jobb. De ez a szirup olyan szar, hogy még én is fintorgok tőle.

- Strepsils - általában be szokott válni, de most olyan volt, mint halottnak a csók, lecseréltem

- Septofort torokfertőtlenítőre - szerintem ez sem ért többet

- C-vitamin - lórugás adagban szedve reggel és este, meg amikor még eszembe jutott

Nagyipraktikák:

- mivel a torokfertőtlenítő után is úgy fájt a torkom, mintha kést szúrtak volna bele és minden lélegzetvétel égette a nyelőcsövemet, sós vízzelis gargarizáltam - igen, ennyire el voltam keseredve. Mellesleg bevált, mert a 2. után abbamaradt az éles fájdalom és akár még nyelni is tudtam kínlódás nélkül

- só melegítése a füleimre, mert a torokfájást éles fülfájás követte

És az eredmény 5 nap után:

- középfülgyulladás!

Mivel annyira fájt a fülem és már a sós zoknim se segített, így elment az orr-fül-gégészet ügyeletre, ahol egy rendkívül durva és nem ráérő doktorbácsi ezt mondta. Majd azt, hogy határeset, hogy fel kell-e szúrni vagy sem. Aztán megkérdezte, hogy akarom-e.

Nem, nem akartam. Aztán meg elgondolkodtam rajta, hogy hát honnan a fenéből kéne nekem tudni, hogy mi a  jó? Mert ugye én nem vagyok orvos. Sosem fájt még a fülem, sosem volt még középfülgyulladásom és ebből következően sosem volt még felszúrva a fülem. Pszichésen egyértelműen szarul hangzik a szúrni szó, szóval aki ezt külön kéri, az perverz. Én meg nem. Vagy nem ebben.

Mindenesetre nem gondolom, hogy ezt nekem kellett volna eldönteni. Doktor bácsi láthatóan megkönnyebbült, hogy rohanhat a dolgára és nem kell velem többet foglalkozni. Mondjuk az is eszembe jutott, hogy ki az a hülye, aki azt akarja, hogy éppen szörnyen rohanó, nem kellően odafigyelő pasi tűvel szúrkálja a dobhártyáját?

Volt még undok assziszten is, meg undok gyógyszerész is ma, de azon már meg sem lepődtem.

És akkor most megint itt ülök az ágyban, ezen az 1,4*2 méteren, amit kizárólagosan birtokolok az utóbbi 5 napban és attól eltekintve, hogy össze-vissza nyilalgat a fülem, szörnyen unatkozom.

De azért holnap be kell mennem dolgozni, mert összedől a kártyavár.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása