Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Beteg vagyok up-date

2010.11.04. 23:57 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Kitartóan nagyon szarul vagyok.

Mondjuk ma már többször sikerült 38 alá nyomni a lázam egy kis időre, nem kevés Rubophen segítségével.

Zs. nagyon rendes, bár tegnap berágtam rá (ugyanis hajnali 6-kor közöltem vele, hogy szarul vagyok, de annyira, hogy majdnem felhívtam az Anyukámat, hogy jöjjön át, az pedig már nagyon nagy szó nálam és ő csak dél felé ért haza, mert akkor tudott elszabadulni a munkából. Kérdeztem tőle, hogy ha szülni készültem volna, akkor is 6 órát kellett volna rá várnom? Válasz: miért megvártál volna? Kösz!), de ma egy szavam sem lehet.

Reggeli, ebéd és vacsora ágyba. Két óriási kancsó mézes-citromos-grapefruitos tea bekészítve.

Ebédidőben hazajött, megsétáltatott, mint egy kiskutyust, hogy levegőn is legyek.

És most édesdeden alszik a kanapén - ahova száműztem - nehogy elkapja tőlem a nyavalyát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása