Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

4. nap: laza vasárnap

2010.11.04. 16:09 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tudtuk, hogy több nap, mint kolbász, azaz lesz egy nagyon laza napunk és ez a vasárnap lett.

Itt már D. is velünk tartott - aki amúgy baromira beteg volt, így nem kizárt, hogy az ő influenzáját hoztam haza a szuvenírek mellé - szóval aznap mi hárman, lányok vágtunk neki a környéknek.

Az első célpont Southport volt. Mint kiderült itt nem sok látnivaló akad, mindössze egy elképesztően hosszú sétány a tenger fölé nyúlva- amúgy apály volt, nem is kicsit- meg némi árkádos utca.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Annyi haszna azért mégis volt ennek a városnak, hogy megismerkedtem közelebbről az új legjobb barátommal, vagyis a New look üzlettel. És ha már megismerkedtem vele, akkor be is szereztem egy táskát tőlük...

Ezért a húzásomért a nap hátralévő részében folyamatosan hallgathattam az élcelődéseiket, mivel egyikük sem az a szuper nőies darab, szóval egyáltalán nem értették meg a rajongásom...

 

 

 

Egy pokolian nem finom, viszont mirelit és előregyártott ebéd után áthéveltünk West Kirby-be, ahol szintén semmi sincs, csak egy olyan sétány a tengerben, amitől úgy néznek ki a sétálók, mintha a vizen járnának.

Miután itt is kellemesen kisétáltuk magunkat, vissza is mentünk Liverpoolba. És bár ez ügyben sem keveset hallgattam, de azért a lányok voltak annyira jófejek, hogy Jamie-nél vacsiztunk, mert tudták, hogy én azt nagyon, de nagyon szeretném! Az egy kicsit ugyan meglepő volt, hogy az általunk választott ételekből kettő egyből nem volt - mi meg összesen hárman voltunk- de végül feltaláltuk magunkat és elképesztőn jót kajáltunk! És hihetetlen nagyokat röhögtünk, ugyanis D. ellopta nekem a textilszalvétát, mert azon ugye rajta volt, hogy Jamie's... Olyan természetességgel emelte el a szomszéd asztaltól - mert nehogy már nálunk hiányozon- hogy az fenomenális volt! Komolyan attól tartottam, hogyha nem is bukunk le, akkor azért fognak kidobni minket, mert már zavarjuk a többieket a viháncolásunkkal!

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása