Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

3. nap: Chester és Észak-Wales

2010.11.04. 15:30 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Reggel brutál korán kelltünk és a helyi Hévvel elmentünk Chesterbe. Ott felvett minket egy nagyon helyes csajszi a kisbuszával és már mentünk is az Észak-Wales túrára.

Először Llandudno-ban álltunk meg, ahol megnéztünk egy nagyon klassz 1100 éves kis kápolnát, majd lementünk a városba, ami olyan nagyon angol volt. Volt ott promenád, meg Grand Hotel meg tengerpart, de mindez annyira angolos volt, hogy azt le sem tudom írni!

Utána Conwy következett, ahol volt egy nagyon hangulatos kastély (és ahol megtanultuk, hogy csak azt hívták kastélynak, ahol a hadsereg is megszállt, ha csak volt egy ilyen épületed, de sosem járt ott a hadsereg, akkor az nem is kastély, hanem....)

Itt nyomtam egy fish&chips-et ebédre majd sétálgattunk még egy kicsit a városban, ahol éppen Wales rally volt.

Ami ez után következett, arra egyértelműen nem voltam felkészülve! Elmentünk a Snowdonia Nemzeti Parkaba, vagy más néven a Eryri-be. Az valami egészen fantasztikus volt. Zord és pokolian hideg, de közben meg annyi szín, kéznyújtásnyira a növények, állatok, kövek. Olyan volt az egész, mintha az Üvöltő szelek díszlete lenne, de közben meg annyira valódi volt! Hogy jobban átéljük a helyet, a csajszi kdobott minket a hegyen valahol és ő meg továbbment az autóval úgy 1 km-re, nekünk meg séta hozzá. Hát én ezt a részt olyan nagyon élveztem, hogy szívem szerint még most is ott gyalogolnék. Közben meg birkák, meg hegyi utak, meg kőből rakott falak és mindez mohazöldben, rozsdabarnában, fáradt sárgában és komor szürke-feketében. Isteni volt és hogy én még boldogabb legyek, még az eső is elkezdett esni.

Ezután már egyértelműen semmi sem volt elég jó nekem. Megálltunk még egy kis faluban is, ami klassz volt persze, de nem estem tőle hanyatt.

Utána még megálltunk a Pontcysyllte Canal Aqueduct-nál, ami megincsak annyira angol volt, hogy csak na. Ez ugyanis egy olyan csatorna, ahol a víz keresztülmegy egy baromira magas hídon és ezen a csatornán lakóhajók is voltak bőven, meg kacsákok.

Mivel viszonylag korán értünk vissza a túráról Chesterbe, ezért úgy döntöttünk, hogy bevállalunk még egy városnézést, mielőtt besötétedne. Chester nagyon kis bájos város, igazán történelem illatú és hihetetlenül hangulatos.

Amúgy velük mentünk: www.busybus.co.uk/index.asp

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.