Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Születésnap

2010.09.30. 12:55 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Van néhány oka, amikor valakinek nem kívánok boldog szülinapot:

- az egyik, ha elfeledkezem róla. Ami lássuk be szégyen a mai facebook-os, iwiw-es világban, meghát mondjuk naptár eddig is volt, ugye. Ettől ez még néha előfordul velem.

- volt már olyan, hogy valakire nagyon be voltam rágva valamiért és szánt-szándékkal nem hívtam fel / írtam neki, hogy boldog szülinapot kívánjak.

- és most valaki olyannak lesz nemsokára a szülinapja, aki egykor fontos része volt az életemnek, nagyon jó barát volt. Aztán összevesztünk és mostmár 3 éve nem beszélünk. Ettől még néha nagyon hiányzik és nagyon szeretném felhívni, csakhogy halljam mi van vele, merre tart, stb. Nos, őt biztosan nem fogom felhívni, sőt mail-t sem fogok neki küldeni. Neki majd magamban kívánok boldog szülinapot.

- és van olyan is, akinek nagyon szeretnék mindenféle szépet és jót kívánni, de a személyes ismeretség hiányában ezt sajnos nem tehetem meg.

Amúgy előző életem megrontói a mérleg pasik voltak. Most meg egy bak okoz nem kevés fejtörést, de az csak januárban lesz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása