Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Hétvége

2010.09.27. 12:59 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Egy kicsit meghosszabbítottam a hétvégét, mivel a múvizással annyira kiütöttem magam illetve annyira elcsúsztam az időben, hogy pénteken tulajdonképpen fel sem kelltem. Főleg, mivel hajnali 4-kor feküdtem le. Amikor viszont ébren voltam, akkor meg szarul voltam, mert vagy álmos vagy túlaludt voltam. Egyszóval kibillentem, de rendesen.

Szombatra úgy-ahogy helyrejöttem, ami annak is nagyban köszönhető, hogy Zs. elvitt az állatkertbe. Ami egyrészt kqva drága, másrészt meg elég későn mentünk és tele volt az általam annyira utált Véranyukkal (by ex-kollega) és azok kölykeivel. És én ilyenkor mindig megfogadom, hogy még 5 évig nem szülök...

Az állatok nagyrésze meg el volt tűnve, aki kinn volt, az is inkább aludt. Az egyetlen igazán jó az az volt, hogy volt egy terület, ahol a lemúrok szabadon rohangáltak és egy alma segítségével sikerült magamhoz csalogatnom néhányat!

 A lemúroknak nagyon édes, kicsi és puha mancsaik vannak. Összességében a lemúrok is nagyon édesek és puhák, majdnem olyan selymes a bundájuk, mint a cicámé. Egyszóval nagyon-nagyon imádtam, hogy egy lemúr tapogatta a kezem a hihetetlenül kicsi és puha és édes és cuki kis mancsával!

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaj, majdnem elfelejtettem, kaptam Zs-től ajándékot az Állatkertből, aztán meg vettem egyet magamnak is

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este sajnos elkövettem azt a hibát, hogy megnéztem az ultrahosszú Megasztárt, majd utána álltam neki az X-Faktornak... Így a kettő együtt brutálisan sok volt, de majd mindjárt összeszedem magam és akkor azért lesz külön X-Faktoros bejegyzés is.

A vasárnap könnyen összefoglalható. Vásárlás, veszekedés, veszekedés és veszekedés. Haragban elalvás.

És péntek hajnal 4-től nem gyújtottam rá. Egészen a mai napig. De mára is csak azt az egyet engedélyeztem magamnak, szóval az elmúlt 81 óra alatt 1 szál cigi volt. Ez jó. A +2kg, amit süti, mogyoró, pattogatott kukorica, szendvics, bármi csak kaja formájában csusszant fel rám, na az nem jó. De egyszerre csak egy dolgot!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása