Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Sport

2010.09.19. 00:52 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tetszetőssel szerdán jól megállapítottuk, hogy nekünk most sajnos egyáltalán nincs kedvünk lovagolni.

Viszont az iroda után otthon az ágyon/kanapén laptoppal a kézben eltöltött esték nem tesznek jót sem az alakunknak, sem az egészségünknek...

Most azt találtuk ki, hogy futni fogunk. Ahhoz legalább nem kell bevásárolni egy teljes vadiúj szerkót...

Csütörtökön el is mentünk. Ami Tetszetősnek köszönhető, mert az én lelkesedésem utolsó morzsája is eltűnt addigra. De ott voltam és azért lefutottuk a magunkra kirótt penzumot a néha szemerkélő esőbe.

Ja, és aznap volt a Loki meccs itt mellettünk. Azt még elfogadom, hogy a szurkolók beszólogattak, de hogy visszafelé a talpig pánclozott zsaru is beszól és megjegyzést tesz a hátsómra, az egy kicsit durva. Mondjuk pozitív megjegyzést tett a már említett testrészemre, de ezt én akkor sem szeretem. Igen erős késztetést éreztem, hogy visszaszóljak, miszerint engem nem Zsanettnek hívnak, szóval takarodj. Aztán győzött a józan ész - vagy csak inamba szállt a bátorság - de végül is nem kötöttem bele a zsaruba, főleg mivel nem is egyedül volt. De azért hazáig füstölögtem magamban!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása