Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Jó hír + rossz hír

2010.09.16. 12:23 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Kezdjük a rosszal, legyünk túl rajta.

Nagyon reménykedtem, hogy belefér még egy Finnország az életembe ennél a cégnél, de úgy tűnik nem. Pedig én megpróbáltam rábeszélni őket, hogy én menjek és ne ők jöjjenek, de nem sikerült. Szóval Finnország ugrott.

A jó hír viszont az, hogy miután ma reggel átrágtuk magunkat J-vel a Ryanair jegyvásárlásos aknamezőjén, okt. 28-án úgy elrepülük Liverpoolba, hogy csak na. Mármint ha a fapados is úgy akarja. De a jegy megvéve, kifizetve, szállás megoldva, program nagyjából összerakva.

És hogy mi lesz a program? Hát ezek vannak tervben: Liverpool, Manchester, Chester, York

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Észrevette valaki, hogy középtájon elrejtettem egy képet egy olyan "plázáról", ahol kizárólag outlet boltok vannak? Mert ez is tervben van :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása