Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Krimi

2010.09.14. 14:59 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Na, most hogy lehiggadtam - mindenkinek elmeséletem a Budapest Bankos szarakodást, aki hajlandó volt meghallgatni - visszakanyarodnék a mai reggelhez.

Zs.-vel elmentünk az írószer boltba, mert vennem kellett egy csomó archiváló dobozt meg egyebek a cégnek. Ha már ott voltunk, akkor beugrottam a mellette lévő Fressnapf-ba, mivel az én gyönyörűségemnek lassan elfogy a száraz kajája és azt csak onnan (igen, el van kényeztetve, de én így szeretem)

Egyszer csak jön kifelé egy pasas a boltból, elég sietősen és közben fennhangon kérdezi, hogy hol a felesége, kiment-e és közben ő is megy kifelé. A Fressnapfos srácok rohannak utána, hogy álljon meg, de a pasas csak megy kifelé, egyre sebesebben. Ekkor az ott dolgozók elkezdenek kiabálni a biztonsági őrnek - akinek autó neve van, amúgy Fradi B-középnek néz ki - hogy utána kéne menni, mert tele van a pasi lopott cuccal. Biztonsági őr utána - akkora lendülettel, hogy az éppen csukódó ajtó sem lassította le, azt a sarkából tépte ki, miközben rohant!

Utána már csak azt láttam, - mivel én éppen fizettem a pénztárnál,- hogy biztonsági őr jön vissza, kezében a visszaszerzett zsákmány, úgy kb. 6 csomag Whiskas és vigyorog, de rendesen! Némi activity-vel még gyorsan elmesélte, hogy kiosztott néhány jól irányzott ezt-azt, amíg visszaszerezte, de megvan.

Én még soha nem láttam ilyet előtte élőben. Mármint lopást vagy mi a szösz volt ez.

És én még életemben nem láttam, hogy egy biztonsági őr tényleg csinált volna bármi értékelhetőt. Eddig azt gondoltam, hogy ők leginkább dekoráció (na ja, ízlések és pofonok)

De ez a pasi nemhogy csinált, de konkrétan úgy vigyorgott utána, mint egy jól lakott óvódás! Látszott rajta, hogy végre történt valami, végre megfogott egy rossz fiút! Nem volt semmi.

Azt a hülyét meg nem sajnálom, aki néhány csomag macskakajért megverette magát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása