Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

MM

2010.09.03. 13:33 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Azt már megírtam, hogy mennyire pozitív csalódás volt MM az X-Faktor zsűrijében.

Sőt, kifejezetten szimpatikus volt és valahogy olyan ismerős... aztán tegnap éjjel rájöttem! Miközben újra megnéztem a múlt szombati adást - igen, ennyire unatkozom és ennyire nincs életem - megvilágosodtam!

MM egy az egyben úgy néz ki, mint CsP, akibe 16 évesen elképesztően-nagyon bele voltam esve. CsP focista volt amúgy - leginkább tartalék az akkori Honvédban - és én mind a 16 évemmel olyan elképesztően szerelmes voltam, hogy képes voltam sorozatban hülyét csinálni magamból, miatta. Tulajdonképpen bármire képes lettem volna érte, hiszen annyira szerelmes voltam, amennyire csak 16 évesen az ember képes rá... Teljesen idióta voltam és kamasz és akkor kezdtem felfedezni nagyon sokmindent a világból, aminek köze van szerelemhez, szexhez. És ennek az összes érzelemnek és érzetnek CsP volt a tárgya.

MM pedig szinte teljesen úgy néz ki.

Most nosztalgiázom vajon, vagy ennyire semmit sem változott az ízlésem az elmúlt 20 év alatt?

 

 

(az elmúlt néhány órát azzal töltöttem, hogy megpróbáljak képet találni CsP-ról a neten, de nem találtam. Egyet sem. Ok, nem volt éppen egy válogatott focista, de azért évekig igazolt játékos volt az első osztályban és mégsincs egyetlen kép sem róla sehol. Amit sikerült kiderítenem az az, hogy a Honvéd után az Eto-hoz ment - ez kb. 1991 - utána meg a Lokinál találtam meg - ez meg 1998 - és aztán semmi. Pedig úgy meg szerettem volna mutatni, hogy mennyire hasonlítanak!)

Amúgy MM-ről is alig van kép, az is pocsék, szóval kiszolgáltam magam a netről.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása