Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Ma temetésen voltam

2010.07.30. 20:19 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Zs nagybátyja meghalt a múlt héten és ma voltunk a temetésén Győrben.

Vittük az Anyukámat is, meg az anyósomat is. Érdekes volt. Az anyósom konkrétan annyit beszélt, hogy az már teljesítmény. Végigbeszélte az utat Bp-Győr, oda-vissza. Szerintem levegőt sem vett. Az én Anyukám, aki meg csillagjegyileg birka, csak hallgatta és kedvesen mosolygott hozzá.

Maga a temetés érdekes volt, mivel én még sosem voltam olyan temetésen, ahol valakit az altemplomba helyeztek örök nyugalomra. Nem lehetett virágot vinni, és a mise után a szűk család kísérte csak le őket az altemplomba. Ez ügyben határozottan nem tekintettem magam a szűk családba tartozónak.

Utána meg elmentünk Zs nagybátyjának a házához, ahol volt némi svédasztalos ebéd, meg családi beszélgetések, fényképnézegetéssel.

Mondjuk Zs családjának ezzel az ágával nem igazán tartottuk a kapcsolatot és ez nekem nem is hiányzott. Értem én az ezüst evőeszközt, meg az antik bútorokat és a Mercit, de ha az az evőeszköz koszos, az antik bútor mellett a fürdő olyan igénytelen, hogy az döbbenet, a Merdzsó meg 100 éves, nos én ettől - Zs családjával ellentétben - nem esem hasra...

Viszont találkoztunk a család azon ágával is, akiket viszont kifejezetten kedvelek, bár túl sokat velük sem járunk össze.

Nekem kifejezetten nem megy ez a családi kapcsolattartás... a saját unokatestvéreimmel sem beszéltem már mióta. Nem is hiányzik.

Sosem voltam a kényszer kapcsolatok híve.

Na, most Anyuszi biztosan szégyenkezne miattam, mert hát mit gondolnak rólam mások, de ez meg engem sajnos sosem érdekelt. Úgyis mondhatnám, hogy pont leszarom, ki mit gondol.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása