Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Össze-vissza

2010.07.07. 00:19 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Ha lenne/lesz kutyám, akkor 2 dobermant szeretnék. És tudom, hogy most már nem szabad levágni sem a fülét, sem a farkát, mert az állatkínzás, szóval olyat szeretnék, aki születésétől fogva rövid és hegyes fülű és rövid farkú. Mertmégiscsak úgy a legszebb. És Louis-nak és Cyphre-nek hívnák őket. Na most aki ezt nem érti, az azonnal nézze meg az Angel Heart c. filmet. Egyrészt mert alap, másrészt meg abban hívják így Robert De Nirót (és még a leggyengébbeknek sem vagyok hajlandó elmagyarázni, hogy RDN a filmben maga volt Lucifer...)

 

Aztán meg a napokban néztem Így jártam anyátokkal-t. És Ted Mosby mesélt egy építészről, aki tervezett egy könyvtárat, ami tökéletes volt. Az épület mégis minden évben süllyedt 2-3 centit. Végül le kellett bontani. Nem számolt a könyvek súlyával. Ha most kellően hatásvadász lennék, akkor elgondolkodnék azon, hogy vajon ez én életem nem ilyen e... Tökéletesen meg van tervezve, megyek az úton, teszem a dolgom. De mi van, ha "nem számoltam a könyvek súlyával"? Csak nehogy az legyen a vége, hogy mehet az egész a kukába.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása