Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Már megint nem bírok magammal...

2010.07.02. 11:14 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Most, hogy visszaküldtem a rosszul rendelt fürdőruhafelsőket Amerikába, akár meg is nyugodhatnék. A rossz visszament, ha Isten és a Victoria Secret is úgy akarja, akkor jön helyette a jó és ezt elfogadható anyagi feltételekkel oldottam meg. Már úgy értem, ha már kármentés...

Erre most már napok óta nem hagy nyugodni egy kép, befészkelte magát a fejembe. Olyan vagyok mint egy rajzfilmben, a jobb vállamon ül valaki, aki azt mondja, álljak már le, így is több cuccom van, mint kéne, viszont a ball vállamon meg valaki egyre csak azt hajtogatja, hogy az nagyon szép és nagyon szexi és nagyon kell az nekem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt szeretném, de nagyon!!! És most csúnyán le is van árazva...

Szerintem Zs-nek is tetszene, szóval nemiscsak magam miatt...

Persze ha már arra jártam, akkor bepakoltam még néhány cuccot a bevásárlókosaramba, csak hogy jobban megérje, mert a szállítási költség így is - úgy is ugyanannyi. Akkor már megéri egyszerre több cuccot rendelni, nem?

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása