Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Képes riport egy finn popfesztiválról, vagy nem

2010.06.21. 11:30 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Meg sem próbálom leírni, azt, ami kimaradt.

Pénteken volt shoppingolás, aztán meg a nyári party. Indítás egy kiülős kocsmában, játékok, mint darts vagy Wii golf, vacsi és berugás. Másoknak. Aztán volt diszkó, ami több, mint érdekes volt, de kár lett volna kihagyni. Hazaérés 2-kor, világosban.

Szombaton egy utolsó körös shopping, majd grill party, brutál kajákkal és eM aranygaluskájával.

Vasárnap meg nagyon fárasztó és hosszú út haza.

És akkor jöhetnek a képek:

Ajándékok Zs-nek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Itt indult a party...

 

 

 

 

    

 

 

... és itt folytatódott

 

 

 

 

 

 

 

 

a kaja, az naggyon jó volt

 

 

 

 

 

 

itt már elég fáradt voltam, azt hiszem

 

 

 

 

 

és itt fejeződött be az este pénteken, vagy inkább szombat hajnalban

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És ennyire van "sötét" hajnali 2-kor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Néhány kép a szombati grillezésről (ha eM hozzájárul, akkor lesznek képek az aranygaluskáról is, ha nem, akkor be kell érnetek ezekkel)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És akkor még néhány érdekesség

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Többek között ezért utálom én ezt az országot... tegye fel a kezét, aki látott már ilyen levest itthon! Pedig Knorr, ami tudtommal nálunk is van... Ja és gulyás levesük is van ilyen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy Mumin sütiforma, ha valaki esetleg nem ismerné fel, ami ott nemzeti szimbólum. Azért mindent én sem vettem meg...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt Anyuszinak fényképeztem, amikor nem tudta eldönteni, hogy milyen színű bögrét szeretne, végül rábeszéltem egy kendőre innen...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezeket meg Zs-nek fényképeztem, mert úgy vásároltam, hogy fényképeztem, elküldtem, majd felhívtam, hogy akkor ebből most mit szeretne...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása