Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Elmélet x

2010.06.11. 22:52 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Mármint ez az x-ik elméletem. Eddig egyetlen elméletem sem volt kedves, ez sem lesz az, ígérem!

Van egy fajta embertípus, akitől kiráz a hideg. Jellemzően a vidékről felszabadult, diplomás idióta. Ahogy azt az én családomban mondják, az a fajta, aki felkapaszkodott az uborkafán... (és nekem is van ezer olyan ismerősöm, aki vidéken nőtt fel és aki nem ilyen és akit imádok, szóval ne vegye mindenki magára)( ezek szerint genetikusan vagyok rasszista :)

Találkoztam már velül a KPMG-nál és sok más ilyen volumenű cégnél. És most annál a cégnél is, akihez a srácok mennek tőlünk.

Nem látja át a teljes képet, listából dolgozó beszari bürokrata. Cseppet sem rugalmas, semmi önálló ötlet, csak és kizárólag parancsvégrehajtásra alkalmas, szerencsétlen hülye.

A 2-vel ezelőtti cégemnél őket küldték ki a könyvvizsgálatra... öröm volt nézni, ahogy megvezettük őket. Álltak ott a téli, vastagtalpú - szerintük elegáns, szerintem kínai piacos, 1000 forintos cipőjükben a rekkenő hőségben, merthogy egy öltönyük volt és egy cipőjük télre, nyárra. Z-vel úgy küldözgettük őket ide-oda, hogy 5 perc után azt sem tudták melyik földrészen vannak. Persze a világ minden kincséért se vallották volna be, hogy elvesztek, de azt sem látták, ami a szemük előtt volt. Idióták.

Ez a csaj is ilyen. Semmi ruglmasság, viszont bürökrácia ezerrel. És ezt még tetézi a tökéletesen ízléstelen, piacos gagyi ruháival.

Bájos az ökölbeszorult feje, a gumis derekú, műanyag, fekete nadrág felett. Hogy az ilyen balfasz miért nem megy az állami szektorba dolgozni, ott a keblükre ölelnék. Sose kérdezne semmit, csak droidkodna.

Ma első dühömben válaszoltam a levelére. Megírtam neki, hogy az Apeh rugalmasabb, mint ö. Azóta nem hívott fel. Volt képe megfenyegetni, hogy ha egy régi hibát nem javítok ki a jövő hétre, akkor bukik az egész üzlet! Visszaírtam, hogy jó. Megnéztem a szerzödést, semmi ilyen sincs benne, szóval, ha gondolja, akkor pereskedhetünk és mindketten elbukhatjuk az üzletet. Persze mire eljutnánk a bíróságig, addigra már rég ki lenne javítva, de ha neki megér ennyit, akkor rajta! Idióta. (azt hiszem nálam az idióta a legrosszabb jelzö. Akit én idiótának hívok,az lejjebb van az én fejemben, mint egy papucsállatka)

Nos ez a csaj idióta, idióta, idióta. Ja, a múltkor láttam a pasiját is. Megérdemlik egymást. D&G cipö volt rajta. Kamu. Gondolom a disznókat is abban tette meg, mielőtt bejött volna a városba...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása