Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

A mai nap tanúlsága

2010.05.22. 15:36 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Azt eddig is tudtam, hogy kell egy takarító nő.

Mostantól a kertész sem kérdéses. A rám váró feladatok alapján, kellene egy szakácsnő is.

Mivel ehhez nem keresünk eleget, kell nekünk egy másodállás.

Ha valamilyen csoda folytán gyerekeink lennének - fejenkét két állás mellett ugyan mikor - akkor kellene egy babysitter is.

Szóval takarítónő, kertész, szakács és babysitter.

Akkor már mondjuk a hálószobai "kötelezettségeimet" is átadhatnám valaki másnak. Bár ha jól csinálom, akkor ezt a takarítónő vagy a szakácsnő vagy a babysitter is elvégezheti.

De azért, hogy nekem is jó legyen, én meg esetleg használhatnám erre a célra a kertészt...

Milyen szép életet raktam össze!

Szóval vagy ez, vagy megyek főzni...

 

Update: főztem :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása