Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Irigység, Bambi a neved

2010.05.13. 12:44 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tegnap kedvenc kozmikusomnál jártam. Róla tudni kell, hogy Ő az ország egyik - ha nem A - top kozmikusa és amúgy meg az ország egyik top ügyvédjével van együttélésben.

Ezzel csak azt akartam mondani, hogy nincsenek kenyér problémái. Amúgy meg nagyon jó fej és én nagyon kedvelem őt, amit az is bizonyít, hogy immár több mint 10 éve járok hozzá folyamatosan és ez így is marad :)

És az én kedvenc kozmikusom nemrég jött haza egy nyaralásból. A Maldív szigetekről. Ezt egyrészt már az egyik közösségi oldalra feltett képeiből is tudtam, meg tegnap jól meg is beszéltük.

Szándékosan máshonnan vett képekkel illusztrálom a mai bejegyzést, mert ugye etikailag nem mennék le galantféregbe, meg egyáltalán, nem is élnék vissza a bizalmával.

Szóval a Maldív szigetek. Ami így néz ki:

 

 

 

 

 

 

És annak ellenére, hogy kifejezetten nem kedvelem a tengerpartos nyaralásokat, azért ide én is szívesen elmennék... Amúgy én az olyan nyaralásokat szeretem, ahol van látnivaló, meg kultúra, meg történelem, meg valami más, mint itthon. Szóval ha nyaralás, akkor ezerszer inkább városnézés, mint tengerparti semmittevés. Azt nem bírom. Akkor már 2 nap után sírva könyörgöm, hogy csinálhassak valamit vagy mehessek valahova...

De azért a Maldív szigeteket bevállalnám. Vagy Fiji-t, Balit, Mauriciust vagy a Seychelle-szigeteket is. 1-2 hétig biztosan kibírnám, főleg ha lehet búvárkodni is.

És akkor azért megmutatnám ebből a kategóriából az abszolút kedvencet:

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez amúgy Turtle Island, ami a Fiji szigetek része. Azt nem tudom, hogy a neve miatt lett-e a csúcs kedvenc, vagy a hely fogott meg ennyire, de kit érdekel?

Ha valaki kíváncsi rá, akkor itt találhat több infot. Csak az árát nem, mert azt külön kérni kell... És erről az jut eszembe, amit az haute couture ruhákkal kapcsolatban hallottam egyszer: ha meg kell kérdezned az árát, akkor biztosan nem tellik rá.

Amúgy puszta kíváncsiságból megnéztem mennyiben áll meg egy Maldív szigetek. Kb. 2 millióra saccolom, alaphangon.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása