Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Aki nem dolgozik...

2010.04.24. 14:17 | Bambi101 | Szólj hozzá!

... hétközben, az bepótolhatj a hétvégén.

Ahogy most én is. Elcsesztem a hetemet, mert 5 percenkét jön valaki és akar valamit tőlem, mert 10 percenkét csörög a telefonom, mert percenként érkezik egy újabb mail, mert ha munkaidőben meetingelek, akkor mikor dolgozom?

Így most ahelyett, hogy kirándulnék vagy shoppingolnék, itt ülök és... ja igen, blogot írok, pedig dolgoznom kéne. De mindjárt azt is fogok, mert már a körmömre égett :(

De azért egy Mit viselnék ma c. rovat simán belefér, csak hogy jobb kedvem legyen.

Különben más is úgy van vele, hogy hangulatból öltözködik? Úgy értem, ha le vagyok merülve, jöhetnek a pirosak, narancsok és rózsaszínek, hogy egy kis optimizmust kölcsönözzenek, ha nyugalom van bennem és körülöttem, akkor zöldek és kékek, de ha mondjuk "harcba indulok", akkor harci szerelést öltök, ami önmagában is magabiztosságot sugároz és én is abból tartom magam...

Valahogy így:

 

Azt hiszem ebből nem nehéz kitalálni, milyen hangulatban vagyok ma...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Barbara Bui, ha valakit foglalkoztat ez rajtam kívül)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása