Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Hétvégi színes

2010.04.10. 12:39 | Bambi101 | 1 komment

Zs valami kurva szakszervezetis konferencián van valahol a Balatonnál (mert nem elég a napi 12 óra + minden hétvégén dolgozás, neki szakszervezetis pozíció is kell!) @-t meg jól lebeszéltem a szombati dolgozásról, szóval a nyakamba szakadt ez a szombat...

Nem is fogok ma semmi értelmeset csinálni, így döntöttem. Kis színeseknél többre nem futja.

Először is nem írtam semmit a Húsvétról, mert nem is történt semmi említésre méltó. Volt kaja Anyuszinál, meg társasozás (most póker és én nyertem, of course), aztán volt sonka festett tojással és tormával. Íme Anyuszi idei festett tojásai, már reggelire kész állapotban:

 

 

 

  

 

   

Én esküszöm, hogy veszek valahol akciós, maradék tojásfestéket és az év többi részében is csak így fogok főtt tojást enni, mert nekem ez tetszik! Imádom!

 

  

 

Aztán volt némi afférom a T-Home-mal, ezt kivettem külön, mert megért egy misét. Mindenesetre úgy felbosszantottak pénteken, hogy kénytelen voltam megvenni ezt:

 

Sajnos nagy Converse rajongó vagyok és most már teljes a hagyományos színű tornacipők listája... még az a szerencse, hogy 20%-kal le volt értékelve, mert amúgyis megvettem volna.

 

 

 

 

Aztán meg kaptam Boldog szülinapot képeslapot az Yves Rocher-tól és írták, hogy van nekem egy ajándékom tőlük, csak menjek be. Hát én ma jól bementem és tényleg kaptam ajeszt :)

Köszönöm szépen.

 

 

  

Ja, és holnap újra nyeregbe pattanunk Tetszetőssel, immár az új kobakomban és kesztyűmben, mert azt még a múlt szombaton megvettem (valahogy nem akaródzik a mások által összeizzadt fejvédőben nyomni. Jó, sznob vagyok meg hisztis. És akkor mi van?)

 

 

Hát ennyi voltam erre a hétvégére.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

droth 2010.04.14. 11:47:50

bocsi, lehet, h ez egy kicsit off, de lehet, hogy érdekes:
Találtam, egy olyat ahol blogolással is lehet pénzt, illetve pókertőkét szerezni, most indult el az első Magyar Póker Blog Bajnokság
Oldalt direkt nem írok, akit érdekel, az guglizzon rá
süti beállítások módosítása