Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Reggel

2010.02.10. 11:50 | Bambi101 | 3 komment

Nem tudom ki találta fel a reggelt, de hogy vasvillával szurkálnám meg, az biztos!

A héten még nem úsztam meg 1 kv + 1 vörös bika nélkül és ez ma sem lesz másképp. Eltekintve attól, hogy tegnap óta 2 kv+1 vörös bika az adag. Most is már a második kv-t iszom.

És ezen az sem segít, hogy ma azért kellett 6kor kelnem, mert 8-ra mentem körmös nénihez, aki szép és decens körmöket varázsolt nekem. Tényleg nagyon szép. És biztosan örülnék is neki, ha nem ásítoznék folyton...

Ha már energia ital, akkor el kell, hogy mondjam én Hell rajongó vagyok. Elsősorban azért, mert annak szeretem az ízét a legjobban, aztán meg mondjuk azért, mert magyar, aztán meg azért is, mert kb fele annyiba kerül, mint a RB. Úgy szokuk venni Zs-vel, hogy 1 Hell nekem, mert megérdemlem, 1 RB neki, mert ő meg azt szereti (én meg odafigyelek arra is, hogy legyen miből Kiminek fizetést kapni :) Bár a múltkor a 6-os doboz Hell csak azért nem került bele a bevásárlókosárba, mert a fiatalabb Schumacher (ezt így kell írni?) nézett vissza rám. És ha már valakinek, akkor Kiminek.

 

(már a 6. elgépelést javítom, banyek! Szépeke ezek a karmok rajtam, csak kéne hozzá egy spec billentyűzet!)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

floral 2010.02.12. 11:46:18

Szóval tetszik a köröm? Mert akkor örülök! :) Mikor nézhetem meg élőben?

Bambi101 2010.02.12. 11:47:51

A jövő hetem elég lazának tűnik... Neked melyik nap lenne jó?

floral 2010.02.13. 18:09:00

Pffff....Így előre?!... Szerda? :) Ja és kivételesen se névnapom, se szülinapom nem lesz ;)
süti beállítások módosítása