Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Ha szépen megkérek mindenkit, szorítanátok értem?

2010.02.02. 14:45 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Itt járt Apeh bácsi.

Holnap visszajön és hétfőn is. Addigra kiszámolja, hogy mennyinek gondolja a büntit...

És ezért hétvégén transzferárdokumentációt is gyártok. Mert én akkora király vagyok, hogy nekem ez is megy! (nem, nem vagyok, de a 2 milla/dokumentáció/év büntit azért nem szeretném kifizetni az elmúlt 4 évre...)

Nem tudom eldönteni, hogy most sajnálom-e magam vagy érdekel-e egyáltalán. Kissé demotivált vagyok mostanában...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása