Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Sűrű volt ez a hét, cserébe rossz is volt

2010.01.21. 16:20 | Bambi101 | 1 komment

Most nincs időm túl sokat írni (ennek van aki örül), de majd leírom, hogy mik történtek mostanában, egyenlőre csak címszavakban:

- esti bambizás egy barátnővel + világmegválátás

- nem kaptam fizetés emelést, mármint olyan, amit szerettem volna. Másvalaki viszont kapott, akinek szerintem nem kellett volna. Az élet szar.

- ez nagy valószínűséggel ki fog hatni az egész életemre - majd elmagyarázom, mert most nincs időm, de a lényeg az volt, ha megkapom amit szeretnék, akkor idén lakáscsere + gyerek, ha nem kapom meg, akkor ez az utolsó esélyem megpróbálni külföldre menni. Nem kaptam meg.

- nagy és fontos beszélgetés Zs-vel, Ez ügyben viszont teljességgel tanácstalan vagyok. Mind pro és kontra vannak érveim, néha azt gondolom jó ez így, néha meg azt hogy ideje ebben is változtatni. (amúgy megkezdtük a 16ik évünket együtt, amiből 14 házasságban) és még "csak" 36 leszek idén... vagy már (mellesleg Marilyn Monroe 36 éves korában halt meg, Ezt csak úgy mondom, nem készülök meghalni)

Ennyi voltam mára, mert most haza kell mennem és össze kell csomagolnom a bőröndömet, mert holnapttól egy pár napig nagyon jó lesz nekem. Nem megyek viszont állatkertbe, mert lebeszéltek róla, de fogok találkozni a finn barátnőmmel, és megyek hoki meccsre is :)

Ha valaki addig elárulja, hogy kell ide képeket beszúrni, akkor képes lesz a beszámoló, ha nem, akkor kénytelenek lesztek az írói vénámra (nem) támaszkodni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virgil76 2010.01.29. 11:50:22

Szia, en is csak ismerkedem a bloggolassal, de nekem igy sikerult kepet betennem a be jegyzesbe :
chopinthallgatva.blog.hu/2010/01/22/foto_beillesztese_blogbejegyzesbe
süti beállítások módosítása