Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Én még bele sem kezdtem igazán, de másét már tönkre vágtam...

2010.01.14. 16:53 | Bambi101 | komment

Címkék: blog

 

Szóval hogy blog írás. Már egy ideje gondolkodom rajta, de mindig van, ami visszatart/visszatartott. Leginkább az, hogy amit igazán el szeretnék mondani, azt nem szeretném mindenkivel megosztani, ami meg olyan, hogy mindenkivel megosztható, azt meg nem biztos, hogy van kedvem leírni...

Mindegy. Elkezdem, aztán majd legfeljebb befejezem.

Ja, a cím. Az úgy volt, hogy nem igazán szoktam kommentelni más blogjához. Eddig összesen kétszer fordult velem elő. És a tegnapi, második okozott egy kis kavarodást. Szóval a Fiú kb egy éve elhagyta a Lányt. Aztán a Fiú elkezdett blogot írni, amit ugye a Lány is megtalált - főleg azért, mert egy olyan blogban volt promótálva, amit mellesleg a Lány mutatott meg neki - ebből nekem ez elég nyílvánvaló. Márminthogy a Lány meg fogja találni. Aztán most a Lány is elkezdett blogot írni, amit a Fiú is megtalált. (ez már most bonyolultabb, mint egy kötésminta) És a Fiú jól meg is írta ezt a blogjában. Én idióta kicsi őzike, meg jól bekommenteltem a Lánynak - aki az enyém barátnő - hogy le van bukva. Aztán valaki, aki ezt a kommentet elolvasta, bekommentelte a Fiúnak, hogy... Le se írom, ez már annyira gáz. A lényeg az, hogy így most a Lány duplán "bukott le", nemcsak a blogja lett megtalálva, de az is nyílvánvaló, hogy olvassa a Fiú blogját. (ok, ha ez így nem is következik ebből egyenesen, akkor is így van, legfeljebb én nem tudom leírni értelmesen).

Következtetések:

1., idióta őzikék NE kommenteljenek, hanem használják a chat-et, mail-t vagy a telefont

2., aki fényképpel kommentel valahova, azt fel fogják ismerni (expasik és idióta őzikék is)

3., aki beengedi a kommenteket moderálás nélkül, azt meglepetések érhetik

4., ha az én tényleg ártatlannak vélt kommentem ilyen viharokat képes okozni, mi lesz itt, ha még a véleményemet is elmondom???

Mindenesetre kedves Lány! Ne haragudj rám, semmi ártó szándék nem volt bennem és nagyon örülnék, ha emiatt nem hagynád abba a blogírást :( (nem találtam sírós őzikét)

 

 

 

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása