Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Most fáradt vagyok

2011.09.16. 22:26 | Bambi101 | Szólj hozzá!

De azért leírom, hogy vannak új és szép fogaim. Ezzel a mondattal valami nem stimmel, de most fáradt vagyok végiggondolni. Francba, muszáj lesz.

Szóval készen vannak a fogaim. Szerintem egészen jó lett, természetesen nem tökéletes, de mivel a mű és a saját sosem lesz egyforma, így a körülményekhez képest kell mérlegelni, vagyis jó lett. Először kicsit szürkés volt, de második nekifutásra már sokkal természetesebb lett. Amiből azért ki lehet szúrni, hogy valami nem gömbölyű, az talán pont az, hogy túl tökéletes. Vagyis a normális fogaim nem homogénen egyszínűek és nem tökéletes formájúak, amit pedig a doki bácsi csinált az meg pont ilyen.

Ez sem volt két fillér ugye, de azért utána elhúztam a boltba és vettem mellkasvédőt, lágyékvédőt és fogvédőt is. Egyrészt mert a Defendóhoz is kellhet néha, de most azon gondolkodom, hogy elmegyek Krav maga edzésre is. Ha egy üzlet beindul... Majd meglátjuk, ha elmegyek tudni fogjátok :)

Bent beindultak a dolgok, de lassan, nagyon lassan. Vagyis még nincs semmi konkrétum, csak a tervek,meg naponta változó stratégia.

A körömlakk mániámra nem térnék ki, de kinőttem a dobozt...

Ja, ma lepadkáztam az autót, természetesen akkor, amikor Zs. mellettem ült. Ezt tutira fogom még hallgatni.

A héten találkoztam az ex-kollegákkal és nagyon jót beszélgettünk.

Valaki kiolvasta az egész blogomat. Na most vagy ismer és most találta meg, vagy brutál kitartó. Mindkettőhöz gratulálok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása