Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Hüvelygomba

2011.07.12. 22:34 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Na, most hogy elhúztak a pasik, mesélek az én immár két napja tartó hisztimről.

Merthogy pénteken a csajokkal beszélgettünk a gyerek témáról. Aztán megérkezett B. baba híre. Tegnap felhívtam és majdnem egy órát beszélgettünk, persze a fő téma a baba és a terhessége.

Aztán a Dr. Csontban úgy tűnt, hogy Angie terhes, előtte meg Dundika gyerekét mutogatták, szóval mintha a napokban minden csak erről szólna...

Közben meg ott motoszkált a fejemben, hogy valamit elfelejtettem. Valamire emlékeznem kéne, csak nem tudtam mire.

És akkor hirtelen belém hasított a felismerés: nem is emlékszem, hogy mikor menstruáltam utoljára. Megnéztem. Májusban. Igaz akkor a Zs. féle költözéses hiszti annyira kiborított, hogy akkor kétszer is, de azóta semmi. Most pedig július közepe van.

Azon hirtelenjében megosztottam Zs.-vel a problémámat. A szokásos módon reagált. Elbagatelizálta, majd a maga módján - vagyis általam értelmezhetetlen formában - elhumorizálta. Majd közölte, hogy kizárt, hogy terhes legyek. Ebben mondjuk van valami, de balesetek azért történhetnek.

Így ma megvettem életem első terhességi tesztjét és produkáltam egy nagyon határozott negatív eredményt.

Az elmúlt napok hisztijét meg inkább felejtsük el. Néha még magamat is meg tudom lepni, nem jó értelemben...

Így akkor most egyelőre örülünk, de holnap időpontot kell kérnem a nőgyógyászhoz, mert mi ez, ha nem az.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása