Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Rendrakás

2011.03.05. 00:20 | Bambi101 | Szólj hozzá!

És akkor újabb helyet ért el a lakásban a rendrakási kényszerem.

Tegnap és ma a fürdőszobaszekrény volt soron, ott is a sminkes cuccaim. Ja, mivel erre vagyok mostanában rákattanva.

Majdnem vettem kis műanyag fiókos tárolót, hogy egyrészt ne porosodjanak egy kosárban, ahogy eddig, másrészt meg azért, hogy színek szerint szét tudjam őket válogatni.

Hála az Istennek nem kaptam olyan műanyag izét, viszont rájöttem, hogy régről van itthon Ikeás keménypapírból készült kisdoboz, amiben helyes kis 4 fiók van. Az egyik viszonylag jól hozzáférhető helyen volt, azt egyből csatarendbe is állítottam, a másik viszont pokolian rossz helyen volt, konkrétan az íróasztal alatt ülve kellett kigombolnom a polcról. De kint van. Mindkettő letakarítva, és a smink cuccaim szétválogatva, miszerint púderek és alapozók, szemhéjpúderek, szemceruzák, szájfények, rúzsok, szájkontúrceruzák és szempillaspirálok. És most ezen belül is külön fiókban ülnek a különböző színek.

Ennek amúgy van valamilyen neve? Már úgy értem, annak, hogy a cuccaim szín és forma szerint mindenhol katonás rendben vannak? Ezt kezelik gyógyszeresen vagy elég lenne néhány beszélgetés egy pszihonénivel vagy pszihobácsival?

Én mindenesetre most elégedett vagyok és boldog.

Ja, a hajgumijaimat is szétválogattam színek szerint és felhúztam őket egy papírhengerre. Ijesztő vagyok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása