Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Szörfözés

2011.02.28. 23:48 | Bambi101 | Szólj hozzá!

A TV-ben láttam valami kutyás műsort és a west highland terrierekről volt szó. Mondták, hogy ez a kutyus eredetileg Skóciából származik.

Eljátszottam az ötlettel, hogy lenne egy ilyen kutyusom, akkor hogy hívnám. Gondoltam jó lenne neki valami skót név, ami mondjuk nem a William Wallace, mert az annyira sablonos. Felmentem a Wikipédiára és elolvastam Skócia történetét.

Azt találtam, hogy Skócia egyik első fővárosa Scone volt. Meg akartam nézni a képeket róla, mivel J. tavasszal megy vissza Liverpoolba és a lányokkal nyomnak egy 1 hetes autós Skóciát. Engem is hívtak, de ha lesz munkám, akkor áprilisban még próbaidőn leszek, tehát nem kapok majd szabadságot, ha meg nem lesz munkám, akkor meg finanszírozási problémáim lennének. Mindegy, egyszóval nem megyek, de azért még daydreaming-elek róla.

Beírtam a google-nak, hogy scone, erre egy csomó sütireceptet nyomott az orrom alá. Találtam is egy klassz angol honlapot, tele spec angol sütikkel és tortákkal.

Most éppen azon gondolkodom, hogy a beígért fánk helyett inkább vörös-bársony tortát kéne-e sütni vagy inkább pillecukrot csináljak-e házilag.

De honnan is indultam?

Ja, a kutyust különben Bonaparténak hívnám, a természete miatt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása