Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Én nem vagyok normális

2011.02.07. 19:28 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Mivel az eddigi aerobic valamint a múlt heti 20km gyaloglás sem hozott semmilyen mérhető eredményt, besokaltam.

Vettem egy step-padot. Mondjuk régóta akartam ilyet venni, csak Zs. nem vitt ki a Decathlonba. Most, hogy szétrúgta a focicipőjét, egyből ki tudtunk menni.

Mindegy. A lényeg, hogy van nekem. Meg van hozzá szamárvezető is, a gépemen.

Ja, 20 percig bírtam. Addigra szakadt rólam a víz és nem nagyon kaptam levegőt sem, de jó lesz ez nekem!

Az tiszta szerencse, hogy senki sem lakik alattam, mert a sportcipő-parketta-step-pad kombó olyan dübörgéssel jár, mintha egy közepes elefántcsorda masírozna a lakásban...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása