Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Juj, de elfáradtam

2011.01.15. 21:16 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Mostanra ment az agyamra a tétlenség. Vagy a reggeli Hell.

Így ma kipakoltam és kitakarítottam a kamrát meg egy konyhai tárolót.

Rendet raktam a szekrényemben (eddig is rend volt, csak az eddigi szín szerinti rendszert átalakítottam blézerek-blúzok-nadrágok-pulóverek stb. alapú rendszerré, mondjuk azon belül is szín szerint). Kegyetlenül kiselejteztem mindent, ami legalább 2 éve nem volt rajtam.

A táskáimnak is új helyet találtam. Persze onnan előtte ki kellett pakolnom.

Most rend van a konyhában és a nagyszobában is, katonás.

Meg van 6 IKEÁ-s zacskó kiselejtezett cucc az előszobában...

 

Update: tegnap óta valami szent rémület ül Zs. szemében, nem mer nagyon közel jönni hozzám, mintha félne, hogy megőrültem. És nem talál semmit sem. Pedig az ő szekrényében még csak holnap fogok rendet rakni... bár ő még ezt nem is sejti! Aztán kivasalom mind a 30 ingét, amit hónapok óta nem voltam hajlandó. Aztán lehet, hogy kifestem a lakást vagy valami ilyesmi.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása