Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Ma

2010.11.17. 09:54 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Hosszú idő után először érzem, hogy élek, hogy vagyok.

Mert hogy ma 9-kor, 10-kor és 11-kor is van egy tárgyalásom.

Ennek örömére végre normális ruhát vettem fel - értsd kosztüm - és végre ki is vagyok festve.

Az már csak az én szofisztikáltságom magas foka, hogy a lila virágmintás körmömhöz lila garbót vettem (amúgy fekete kosztümben nyomom), lila a sálam és lilára festettem a szemem, sőt még az anyagokat is ugyanolyan árnyalatú lila dossziéban hozom-viszem.

És hosszú idő után most először ittam kávét is, mivel otthon nem iszom, sőt a Hellről is leszoktam, mert az idióta boltban - ahol venni szoktam - az utóbbi időben nem volt.

Szóval végre megint embernek érzem magam.

Up-date: a tárgyalás a cég szempontjából jól ment, az én szempontomból nem annyira. Értsd rajtam kívül ott volt még más is a cégemet képviselni - összesen öten voltunk - és akinek nem sok köze volt hozzá, az is állandóan belepofázott. Kevésen múlt, hogy mindenki előtt nem küldtem el a francba, és szóltam rá, hogy kuss, ez az én asztalom!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása