Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Beteg vagyok up-date

2010.11.08. 22:01 | Bambi101 | Szólj hozzá!

1., hajnalban elolvastam a Rubophen papírját. Azóta nem vagyok hajlandó beszedni. A halálos májkárosodás egyáltalán nem volt meggyőző, így ma egész nap hőemelkedéssel nyomtam. Ami jobb, mint a halálos májkárosodás.

2., ma jöttem rá, hogy nekem VAN influenza elleni védőoltásom. Ezek szerint szart sem ért.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása