Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

X-Faktor

2010.11.06. 19:49 | Bambi101 | 5 komment

A múlt hét után azt hiszem kissé belefáradtam az X-Faktorba. Úgy ültem (feküdtem) le megnézni a ma estét, hogy azt hittem nem tudnak meglepni. De ezt a műsort sokkal jobban csíptem, mint a múltkorit, pedig azok a dalok közelebb állnak hozzám. 

Akkor lássuk, mi is történt ma.

Norbi végre, végre!!! Igen, én ezt szeretem, ez teljesen neki való és kurva jó volt!!! Imádtam az első perctől az utolsóig! Semmi flitter, semmi cica-baba körítés, csak a nyers valóság és ő ebben a legjobb. Kicsit talán sok volt a mikrofonállványból, de egye fene.

Mariannál a szám is tátva maradt, amikor meghallottam, hogy Goldeneye-t énekel! Kislány, önbizalomért te sem mész a szomszédba. Szándékosan csak hallgattam és nem néztem de nem, akkor sem tetszett! Olyan Mariannosan volt elénekelve, amitől persze jó és egyéni is lehetett volna, de inkább lebutítottnak tűnt néhol.

Dorkától egy könnyű, megúszós, nyávogós Whitney Houstont vártam, ehhez képest beköszöntött a karácsoy. És megcsinálta. Nagyon szép is volt és az ének is teljesen rendben volt, nekem ő ma kifejezetten tetszett!

Tamást kitartóan unom. Közben azon gondolkoztam, hogy ki kéne mennem újramelegíteni a sót a fülecskémre (mert most a változatosság kedvéért az fáj, ha ez érdekel esetleg valakit). És szerintem most Ildikón kívül az összes mentornak igaza volt, nem kéne eröltetni ezt a rock vonalat.

A Non Stop dala egy kicsit össze-vissza volt meg talán sok is, de a Kacsameséknél és riszálom résznél nagyon röhögtem. Én azon gondolkodtam, hogy ők simán tudnának egy egész estés show-t csinálni és én még szívesen meg is nézném.

Wolf Katiban szerintem az a legjobb, hogy őt még sosem láttam, halottam bizonytalannak. Ma sem tetszett, de egyértelműen ő a legprofibb az egész csapatból. És rohadtul irigy vagyok az alakjára, meg a mai ruhájára is.

Csaba tényleg Herkulest énekelt? Igen, tényleg. Amúgy szerintem egyáltalán nem volt rossz. De azt ismételten kikérem magamnak, hogy MM is elküldte musicalt énekelni... Most vagy tényleg olvas engem/minket  vagy beletelepatizáltad Perverz Babi, de akkor ezt hagyd abba légyszi! Most.

Nikolas konkrétan úgy nézett ki, mint a 8. törpe ebben a szerkóban. Amúgy nem énekelt rosszul, de engem ma sem hozott lázba. És MM is egyetértett velem :)

Vecával kapcsolatban olyan disszonánsak az érzéseim. Szerintem azért ez a dal egy kicsit sok volt neki, de néha meg azt éreztem, hogy nem. Franc se tudja. Én mindenesetre  nem vagyok egy nagy Veca rajongó.

Annak örültem, hogy Mariann párbajozott, én őt már rég kipakoltam volna, de a párbaj dalban meglepően jó volt, mármint ha nem néztem, csak hallgattam, mert az arca annyira  unszimpatikus, hogy csak na. Dorka is nagyot énekelt a párbaj dalban, szerintem az egyik legjobb dal volt tőle. Ebben a mentorok egyáltalán nem értettek velem egyet, de én most egyrészt a fél fülemre nem hallok, másrészt meg amúgy sem a tiszta hangokra figyelek.

De annak örülök, hogy Mariannt nem kell többet látnom.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.11.07. 12:43:06

Igen, én is unom a műsort. Már nem érdekel, ki esik ki vagy ki nyeri. Egyedül Norbi miatt volt érdemes nézi a műsort, ő az egyetlen színfolt, de az élő adásokban ezt még nem mutatta meg.
Az első blokkról lemaradtam, Technikai okokból ezt nem tudom pótolni, szóval passz.
Igen Tamás folyamatosan gyenge, és Gesztivel szóról-szóra egyetértettem, ő is lopja a gondolataimat: neki a mélyebb hangok jobban állnak. Borzasztó volt, ahogy ott állt kifejeztéstelenül és mozdulatlanul a színpadon.
A Non Stop szintén tőlem nyúl: álmodozásaim közben a Megasztár válogatóján 3 haverommal én akartam előadni a Kacsameséket, de ezek után már nem poén. Ezennel levédetem a fehér női esküvői dresszben, erősen szőrös mellkassal előadott Power of Love c. Celine Dion számot. Egyébként változatlan a véleményem, most már sok belőlük. Aranyosak, de elég volt.
Wolf Kati: egyetértek.
Csaba: Először is reagálnék az engem ért támadásokra: Én vagyok MM. :p Ezúttal ő tetszett a legjobban, és de, neki musicalt kell énekelnie.
Nikolas: Olyan semmilyen volt.
Veca: Tetszett, kei ezek a dalok állnak jól.
Párbaj: Mariann jobb volt, de mivel már másodjára kellett küzdenie, azt hiszem, ez egy meglehetősen erős jelzés volt a közönség részéről, hogy őt nem akarják.

És akkor a követekező gondolataimat ajánlom a minket olvasó mentorok/rtl klubosok számára:
-Balázst vágják már ki végre. Imádom a rádióműsorát, de tévében sosem bírtam, egy ilyen műsor pedig különösen nem áll jól neki. Tudom, te Nórit nem szerteted, te szerintem ő sokkal profibban vezeti le a műsort. Balázs a kamerába sem tud belenézni.
-Nem szeretem a magyar dalokat, angolul is jól beszélek, tehát nem zavarnak a külföldiül előadott nóták, de mégis sokkal jobban esik a versenyzőket magyarul hallgatni, és hatásosabbak is.
-Kíváncsi vagyok, mennyire van meghekkelve a műsor: feltűnt, hogy még sosem kellett párbajozni ugyanazon mentor alá tartozó előadóknak. Ha valóban manipulálják a szavazást, tuti hogy lesz egy Vastag családi párbaj.

Só helyett melegíts téglát, azzal Zs-t is jobban fejbe lehet vágni :)

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.11.07. 12:43:06

ápdét: youtube-on gyorsan megnéztem a videókat, mielőtt levetetnék őket.
Norbi tök jó koncerthangulatot csinált, Mariannak ez volt talán az eddigi legjobb produkciója, csak nem illett hozzá a dal, Dorka meg rossz volt szerintem.

Bónusz videó:

www.youtube.com/watch?v=Bo-1Yz71cUs

donpéló 2010.11.07. 12:43:07

Brutális, hogy mennyire nyomják ezt a Kuntakinte Dorkát. Ohne hang, csak egy butácska arc és az arnyos kislánya elég a sikerhez.

Bambi101 2010.11.07. 12:56:05

@donpéló:
Én szeretem a hangját, bár nekem nincs hallásom. De attól még.

Bambi101 2010.11.07. 12:56:06

@PerverzBabi:
Akkor most reagálnék megszólíttatásom okán:
- amennyiben fehér női esküvői dresszben, erősen szőrös mellkassal előadod a Power of Love c. Celine Dion számot, mindenképpen kérek szépen rá meghívót
- Balázst én is jobban bírom a rádióban, de Nórika meg olyan butácska...
- lehet, hogy itt is lesz magyar dalos este
- mennyire van meghekkelve a verseny? Egyszer már írtam és kitartok mellette, ez pénzről szól. És ha pénzről szól, akkor semmit sem bíznak a véletlenre a profik. Erősen meg lennék lepve, ha tiszta lenne a verseny

És végül nem tartok itthon téglát, bár a falakban van. De a szomszédok nem örülnének, ha a 6 emeletes házban a földszinten elkezdeném bontani a házat... Amúgy sem akarom bántani Zs-t. Elválni könnyebb és egyszerűbb, de drágább. Dehát egyszer élünk. Amúgy meg azt gondolom, ha már a tégladobálásnál tartanék, akkor valami nagyobb kéne, mert ha utána még fel tud kelni, akkor nekem végem!
süti beállítások módosítása