Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Moleskine

2010.10.07. 12:46 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tagadhatatlanul irodaszer mániás vagyok. Imádom a színes tollakat, a füzeteket, a dossziékat és az egyéb színes mindenféléket, amiket használlhatok.

Aztán az is tény, hogy imádom, ha a dolgok a helyükön vannak, rendezettek és mindez stílusosan történik.

Meg némileg konzervatív is vagyok.


Ezek után gondolom senkinek sem meglepő, hogy Moleskine fun vagyok. Minden évben van naptáram tőlük és minden évben vérző szívvel hagyom ott az egyéb tematikus füzeteket, mert gyönyörűek, mert praktikusak, mert kqva drágák és mert úgy sem tudnám kihasználni őket.

 

De most megleptek. Egyrészt engem már az is csodálatra késztet, hogy a mai iPhone-os világban képesek talpon maradni. Mit képesek, egy egész életérzést kreáltak egy egyszerű notesz köré! Ha dizájnról beszélünk, akkor mindenképpen meg kell említeni a Moleskine füzeteket is. Egy Moleskinet birtokolni igenis státuszszimbólum.

És most nagyon megtaláltak. Felgaloppoltam a honlapra, hogy kiválasszam a jövő évi naptáramat. Ez igenis egy nagyon bonyolult folyamat! Nagy vagy zseb méretet, feketét vagy színeset, heti bontású vagy mindennap egy oldal vagy csak havonta egy lap. Puha kötésű vagy kemény. Ezek nagyon fontos dolgok! (Igen, 1 órányi válogatás után pontosan ugyanolyat szeretnék, mint ami idén is van)

És akkor találtam két dolgot, ami nekem kell!

Az első ez. Ez pedig egy olyan tematikus füzet, amibe recepteket lehet írni! Nekem meg ugye giga ezer megabájtnyi receptem van kivágva, sajtpapírra feljegyezve, lementve a netről. De milyen szép és milyen szofisztikált lenne ez!!! Jaj, de gyönyörű!

 

Ez pedig a másik, vagyis tudsz saját lapokat kreálni, saját szöveggel, képekkel, egyebekkel. És mindezt ki tudod nyomtatni és bele tudod ragasztani. Mekkora ötlet! Teljesen le vagyok döbbenve, hogy simán rá tudnak venni embereket - igen, engem is - hogy a számítógépen megírjuk és megszerkesszük, amit szeretnénk, majd kinyomtassuk, kivágjuk és beleragasszuk a mi Moleskine füzetünkbe...  Akárki találta ki, az egy marketing zseni volt!

 

Ráadásul a blogodat is ki tudod nyomtatni, mert olyan "gomb" is van a honlapon.

Én néha azon gondolkodom, hogy mi van akkor, ha a szolgáltató babrál valamit és elveszik, amit eddig írtam? Értem én, hogy ez nem egy pótolhatatlan dolog a világ számára, de nekem fontos. Egyszóval már többször gondolkodtam el azon, hogy tudnám a szolgáltatótól függetlenül archiválni valahogy a blogom. És ez most a megfelelő megoldás. Nekem jobban tetszik, amikor a bejegyzéseim szövegét bemásolom a saját lapot előállító részbe, mert akkor a fejlécem is bele tudom tenni, ha csak a blogomat nyomttattatom ki vele, akkor meg csak a szöveg jelenik meg és az olyan semmilyen. Ja, és mivel .pdf fájlokat kreál, ezért azokat meg pluszban le is tudom mentei!!!

Szóval ezzel telnek most a napjaim!

És én ettől milyen boldog vagyok! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása