Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Össze-vissza

2010.10.01. 01:42 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nem szoktam le a cigiről. Cserébe híztam 2 kilót. Kb. annyi édességet és sós mogyit ettem az utóbbi napokban - arra hivatkozva, hogy épp leszokom -, hogy rá sem bírok nézni a maradék 6 zacsi mindenfélére a konyhában.

Nem mentem el Tetszetőssel futni. A múlt pénteken kellett volna - addig valakinek mindig közbejött valami - sőt azóta vissza sem hívtam. Most lapítok, mint nyuszi a fűben, mert cserbenhagytam, mert ahelyett, hogy megmondtam volna neki, hogy ez nekem nem fog menni, csak sunnyogok. És most vagyok olyan szemét, hogy mindezt ide írtam, hátha olvassa és akkor nem fog rám haragudni, mert ilyen megbízhatatlan vagyok...

Lusta vagyok kimenni a konyhába rendes vízért, ezért a sokkal közelebb lévő fürdőszobából szerzem be az innivalót, de ennek meg szar íze van. Ettől még nem megyek ki, csak mondom.

A napokban ki kellett tennem a lakásom ajtajára a cégem nevét is. Ugyanis hozzám költözött a cég. Technikai okokból kifolyólag én lettem a székhely. Baromira fura érzés volt. Amikor 3 évvel ezelőtt megérkeztem ehhez a céghez, akkor ez egy nemzetközi, több ezer főt foglalkoztató cég volt. Ma meg az én lakásomon van a címe és én vagyok az egyetlen alkalmazott az országban. Mellesleg nem én tettem tönkre a céget. Ezt csak úgy mondom, hátha valakiben felmerült volna a gyanú.

 Mára ennyi és most elhúzok aludni, mert holnap háborút kell vívnom a bürokráciával.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása