Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Kurva anyád, Budapest Bank!

2010.09.14. 14:15 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Hogy a holló vájná ki a szemeteket, hogy a rühes kutya marcangolná szét a májatokat, hogy végre egy arab terrorista robbantaná fel az összes bankfiókotokat, azzal a sok lusta és idióta benne dolgozóval (???) együtt! És ezek még a cenzúrázott jókívánságaim!

Felhívtam őket, hogy mi kell ahhoz, hogy kifizessem a céges autóra a kölcsönt. Mondták, hogy egy kérelem, amit faxoljak el a Váci út 193. alatt lévő irodába. Ez mind.

Tegnap becaplattam az egyik bankfiókba, mert hogy az autófinanszírozással kapcsolatos ügyeket minden bankfiókban el tudod intézni (egy nagy büdös lófaszt, semmit sem tudsz elintézni! még jó, hogy nem Békéscsabára kell menni, de hogy bármelyik bankfiókban, az tuti nem)

Odaadom szőke kislány kezébe az én szép kérelmemet, mondom neki, faxolni kéne Cica. (nem így mondtam, akkor még kedves voltam és udvarias, kértem szépen. Ma már csak azt tudom ismételgetni, hogy kurva anyád Budapest Bank!)

Szőke kislány néz rám rémülten, hogy hova. Öööööö, nem Te dolgozol ennél a cégnél? Ezt nekem kell tudni? Elmondom neki a sztorit - céges autó hitelből, kifizetném -, azt is megosztom vele, hogy nekem mit mondtak az ügyfélszolgálaton. Ezek után faxol. Tényleg nagyon kedves. Az mondjuk ma derült ki, hogy rossz helyre, pedig gondolom egy telefonjába került volna, hogy mi a helyes faxszám, de azt már nem sikerült...

Ma taxi, sok milla a táskámban, azért a biztonság kedvéért még egy cégkivonat is.

Sorszám, várok. Hívnak.

A velem szemben ülő hegyes körmű picsa kioktat, hogy rossz helyre lett elfaxolva a kérelem! Azt sem tudja, hogy hol van az a fax, amire a kolleganője faxolt. És Ő igazán nem tudja, hogy miért ezt mondták nekem.

Akkor kéri az aláírási címpléldányt. Na most erről most hallok először - mármint nem az aláírási címpéldányról, hanem arról, hogy ahhoz hogy itt hagyjam a pénzt, az is kell.

Enyhén lebiggyeszti a szája szélét, akkor már láttam, itt én akár helyben szívinfarktust kaphatok, Ő akkor sem fog segíteni. Mert az kell. Mondom személyi, abban tényleg minden benne van, még az aláírásom is. Nem. Neki az aláírási címpéldány kell! De hát van nálam cégkivonat, eredeti, abban benne van, hogy akár el is adhatom a céget egyedül. Néz rám megvetően, tényleg nem értem, hogy aláírási címpéldány kell??? Tényleg ennyire hülye vagyok?

Már kurvára unhatott, mert felhívott nekem egy pasit és a kezembe nyomta a telefont, hogyha neki nem hiszek, akkor beszéljem meg a kollegájával személyesen! Ott ki kellett volna osztanom neki egy kibaszott nagy pofont! És akkor nem huzogatta volna tovább a szemöldökét és nem hajtogatta volna folyamatosan azt, hogy ő nem tudja, hogy máshol miért mondták azt amit mondtak (ez különben baromi bájos. Kevés helyen láttam ennyire nem lojális kollegákat, de tényleg. Amit a többiek csinálnak az szar és ezért ő most sajna semmit sem tud/fog tenni. Bakaphatom.)

Kollega is idióta papagáj, semmi ötlet, semmi kreativitás, ez itt most nem fog menni, csak ismételgeti az aláírási címpédányt. De legalább őt fel tudtam idegesíteni. Ha már én ideges voltam, ugye!

Taxi vissza, giga sok pénz még mindig nálam. Holnap megpróbálhatom újra.

Tényleg a kurva anyátokat! Hogy dölne rátok az egész irodaház és temetné maga alá az összes idióta, bürokratikus, beszari hülyét, aki ott dolgozik!

Az a legviccesebb az egészben, hogy én eddig bírtam a Budapest Bankot. Amikor kb. 10 évvel ezelőtt tőlük vettük fel a hitelt a lakáshoz, olyan profik voltak, hogy én csak tátott szájjal bámultam. Minden rendben ment és olajozottan.

De ezzel a mai napi szarakodásukkal feliratkoztak a feketelistámra (és nem, Nyuszika nem húz le onnan senkit, csak azért, mert az azt kéri. Ez nem olyan lista)

Közvetlenül a T-kurvaanyád-mindenféle és a Citibank mögé.

Tudom, hogy ez senkit nem hat meg, de az biztos, hogy soha a büdös életbe többet semmilyen okból sem megyek a Budapest Bankhoz ( a Pizza Huthoz sem megyek több, mint 10 éve, mert berágtam rájuk egyszer. Mondjuk ettől nem mentek tönkre :)

Dühömben még panaszlevelet is írtam nekik. Gondolom erre majd kapok egy rendkívül udvariass "jaj, nagyon sajnáljuk" típusú levelet, amivel pont kitörölhetem a hátsómat és amiről mindketten tudni fogjuk, hogy mennyit ér!

Szóval kitartóan a büdös kurva anyád Budapest Bank!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása