Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Most meg álmos vagyok és morcos

2010.07.05. 15:09 | Bambi101 | Szólj hozzá!

1:20-kor lementem a benzinkútra cigiért.

3-kor még nem aludtam.

Reggel 8-ra kellett volna mennem a körmöshöz, de elaludtam. 7:30-kor ébredtem, 8:20-kor már ott voltam.

Most haladnék a határidős munkámmal, de nem tudok, mert nincs meg hozzá a lista, amiből dolgoznék.

Kurva álmos vagyok és fáradt és nyűgös és fáj a fejem is.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása