Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Semmi sem történik

2010.06.29. 21:12 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Annyira semmi, hogy az már szinte fáj.

A hétvége is csak eltelt valahogy, mondjuk aludtam vagy 24 órát a 2 nap alatt.

Volt lovaglás is, meg főzés is, mert Zs-nek kijött a fehérje allergiája, így most egy ideig nem ehet semmi húst, meg semmi tejterméket. Mondjuk valószínűleg a szombati sajtos-tejfölös tészta hozta ki...

Ezért aztán vasárnap egy szerény 2 órát töltöttem el 80 dkg mini-gomba bepanírozásával és kisütésével. A srácoknak állatos süti sütése is tervben volt, már a hozzávalókat is megvettem, de a panírozás után élni sem volt kedvem, nemhogy 100 db sütit kiszúrni, megsütni és kidíszíteni.

Bent még mindig munkahegyek, ami azért furcsa, mert már egy hete máshol dolgoznak a srácok, de én így is bírok 6-7ig dolgozni...

Este meg ugye VB van.

Szóval ennyi történik, vagy inkább semmi sem történik mostanában.

Ja, mielőtt elfelejtem! A Magyar Királyi postával viszont kifejezetten meg vagyok elégedve. Tegnap visszaküldtem végre a fürdőruháimat Victoriának (majdnem annyiért küldtem vissza, mint amennyit az egész cucc ér...) Gyorsak voltak, a srác a pult mögött kifejezetten kedves volt, rugalmas, még tanácsot is adott. Ma meg feladtam ezer levelet, meg szerződés felmondást, meg postát is irányítottam át és mindezt kb. 20 perc alatt sitty-sutty megoldottam. Pedig már előre felhúztam magam, hogy mit fogok én ott szívni. És nem.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása