Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Update

2010.06.09. 18:57 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Ha már úgyis itt vagyok este 8-ig, akkor ez az 5 perc már nem számít.

Aláírás, bejelentés megvolt. Ettől van most nekem ennyi melóm.

Vettem pasi tangát, bár nem rózsaszín. Egy fittnes cuccokat áruló boltban. Kék. De vettem rózsaszín csillámport, tollakat, meg flitter és még gyöngyöt is felfűzve, vagyis ezt fogom csinálni a hétvégén. Ha kész lesz, megmutatom.

Megkaptam végre a Vistoria Secret fürdőruháimat, 8 tételből 3-at rosszat sikerült rendelnem a kapkodás miatt. Most küldhetem vissza. Még az a szerencse, hogy az amerikaiak elég rugalmasak.

A mai barátnőzésre nincs idő, egyelőre elhalasztva szombat estére. Holnap a céges party még játszik, és péntekre betettem még egy barátnőzést. Céges búcsúparty keddre halasztva.

B. barátnőmnek egyszerűen nem találok időpontot, amíg itthon van...

Zs benti projectje zakatol ezerrel, azon versenyzünk ki dolgozik többet és ki ér haza később.

Ennyi az életem per pillanat.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása