Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Tatárjárás finn módra

2010.05.28. 11:20 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Miután a múlt héten volt két finnem, ezen a héten négy volt, csak hogy jó legyen nekem.

Kedden megérkezett a főkönyvelő csajszi és hozta az új IT igazgatót, aki szinén csaj és tök jó fej. Átnéztük az átnézni valókat és egyikünk sem volt boldog...

Aztán este elvittem őket vacsizni a Remizbe. A kiszolgálás remek volt, a kék inget viselő - szerintem az üzletvezető - abszolút vevő volt az én humoromra, ami nálam plusz piros pont:)

A kacsacomb, amit rendeltem, valami elképesztően finom volt, konkrétan annyira jó volt, hogy be is töröltem az egészet, ami az éjszakai alvásra gyakorolt hatását tekintve rossz ötlet volt.

Viszont így a vihart és a jégesőt az étteremből nézhettük végig, illetve hallgathattuk is, mivel valami műanyag tetővel borított tersz félén ültünk és olyan hangos volt a jégverés, mintha egy dobzenekar játszott volna a közvetlen közelünkben.

De legalább volt miről beszélgetnünk...

A végén még süni alakú sütit is kaptam ajándékba, amit elvileg jól lefényképeztem otthon, hogy majd megmutatom nektek, de az valahogy eltűnt a gépemről, ahogy azt már tegnap is írtam.

Szerdán levittük őket a vidéki irodába, hogy ott is be legyen mutatva az új csajszi, szóval az a nap is eltelt valahogy.

A tegnapról egyelőre nem akarok írni, illetve már megírtam, de egyelőre nem teszem ki. Majd.

A találkozóm végül is egészen jól sikerült, mivel határozott témát találtam, így nem volt semmilyen kényelmetlen csend, vagy vakvágányra futott témakör.

Ja, ma a körmös néninek elborult az elméje és rózsaszín-lila körmöket csinált nekem, amit én szótlanul bámult, a megdöbbenés miatt. Ezt ő félreértette és belehúzott még egy brutál rózsaszín csíkot... Mindegy, 4 hétig valahogy kibírom ezzel.

Egyelőre itt tartok. Ma este barátnőzés, vasárnap lovaglás, hétfőn jóga, a héten még egy barátnőzés majd egy barátozás pénteken este.

Ja, és a jövőhét elején megint jön a főnököm Finnországból. Mostmár nem viszem el vacsizni. Komolyan nem. Vagy mégis, mert már ki is néztem az éttermet...

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása