Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Mindig érzem a vesztem

2010.05.27. 16:58 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nem innen fogok nyugdíjba menni.

Ez mától biztos, bár nem publikus.

 

Néha különben seggbe rúg az élet. Már mióta nyüszögök, hogy külföldre akarok menni dolgozni, de lusta voltam keresni, jöttek a majd-holnap kezdetű mondatok ezerrel. Valaki fenn már nem bírta nézni amit művelek és úgy döntött, ha én nem lépek, majd ő lép helyettem és belekényszerít a változtatásba. És ez nem is először történik meg velem...

Szóval, ha összeszedem magam és Isten is úgy akarja, akkor nemsokára akár igaz is lehet, amit oldalra kiírtam. Kalandok a nagyvilágban.

Ettől még a következő néhány nap vagy hét még arról fog szólni, hogy milyen szar ez, mert imádtam itt dolgozni.

Bassza meg.

 

 

Zs viszont néha igazán jó fej bír lenni. Ezt kaptam este, mert hogy rossz napom volt. Ilyenkor úgy bánik velem, mintha 3 éves lennék és rosszat álmodtam volna... és én ezt nagyon szeretem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása